הנפשות הפועלת

שמנו לב שלא הכנסנו אף פעם פרטים על הנפשות הפועלות פה ב-windaid בפרו היכן שאנו מתנדבים. אז הנה. ולפני הצגת הנפשות הפועלות בחיינו הקדמה קצרה על Windaid.com ו-Windaid.org:

Windaid הוקמה ע”י מייקל  כארגון שבונה ומתקין טורבינות רוח בקהילות מנותקת מהרשת בפרו. לאחר בניה של טורבינת רוח אחת הבין מייקל שתהליך גיוס הכספים לבניית הטורבינות הינו מסובך והקים את Windaid.com ,חברה למטרות רווח המייצרת טורבינות רוח מתוך מטרה שבאמצעות הרווחים של החברה, יהיה ניתן להקים טורבינות בקהילות הנזקקות. ג’ימס מהנדס מכונות בהכשרתו הגיע לעבוד עם מייקל וחשב על דרך יצירתית לגיוס כספים להקמת טורבינות רוח לקהילות מנותקות מרשת החשמל: בנית טורבינות רוח ע”י מתנדבים שיגיעו מכל העולם לטרוחיו, ובנוסף לבניית הטורבינה – יממנו את עלות החומרים וההתקנה. הקבוצה הראשונה של מתנדבים תגיע לטרוחיו ב- 12.7 .

ועכשיו לנפשות הפועלות:

מייקל (ארה”ב) – מייסד ומנ”כל Windaid.com
Mikel
קורינה (פרואנית) -אשתו של מייקל.

ג’יימס (אנגלי)- מייסד ומנכ”ל של Windaid.org

. Jemes

סניור אבל (פרואני) – עובד ב- windaid.com . בעבר עבד כנהג מונית בטרוחיו. באחת הנסיעות הוא הסיע את מייקל. יום למחרת סניור אבל חזר למלון של מייקל עם התיק שמייקל שכח אצלנו במונית יום קודם. מייקל חשב לעצמו זה אדם ישר איתו הייתי רוצה לעבוד ומאז סניור אבל עובד אצלו גם בבניה גם כנהג החברה/משפחה
Senor abel

פרננדו (פרואני) – מהנדס מכונות . עובד ב- Windaid.com
Frenando

יאן (פרואני) – בן דוד של קורינה, עובד ב- Windaid.com
Yan
בארט (ואשתו סינתיה) (ארה”ב) – גרים יחד עם שני הבנים שלהם בשכונת אל פורבניר שהיא אחת מהשכונות העניות בפאתי טרוחיו. הם מנהלים בשכונה מרכז קהילתי. ממומנים ע”י הכנסיה הקתולית.
Bart

About יערה

יערה למדה וטיילה בתיכון הסביבתי בשדה בוקר, היכן שאביה מלמד כרגע, ומאז ליבה נמצא שם. בטכניון למדה הנדסת כימיה, ומאז עבדה בחברת טבע כפר-סבא.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.