מפגש הפתיחה של הועדה הטכנית – קואופרטיב האנרגיה

עדיין מחפשים שם. כן, המפגש עבר בהצלחה רבה לעניות דעתי, תריסר נפשות סכ”ה, כולל צלם ואני. קוסטה בטח יעלה גרסא של הסרט בהקדם (בכל זאת – שעה וחצי מפגש), אל דאגה – יהיה יותר מוצלח מהסרטים שלי…

דיברנו על הטכנולוגיות שבדקנו עד כה, על המטרה של הקואופרטיב, על התכנית העסקית שלנו. הועלו שאלות, דאגות, והתלהבויות. נדמה לי שכל הנוכחים ישמחו להשקיע מניה (1000 ש”ח – לא סופי) בקואופרטיב שישתמש בה להרמת פרויקטים שייצרו חשמל נקי, או פרויקטים שיחסכו זיהום. כמה יעזרו לגרום לזה לקרות? לא יודע. נראה מחר!
בשבוע הבא נפגש עם חברה שמתקינה פאנלים פוטוולטאים, ויש הצעה מסטראט אפ בתחום אנרגיית הרוח שרוצה להרים פיילוט במסגרת התעריף לטורבינות רוח קטנות עד 50 קילוואט (גם זה מספר לא סופי אגב) בעזרת הקואופרטיב.
אבל קודם כל – מפגשים שבוע הבא בנושא התקנון שלנו, ובנוגע לתכנית העסקית הראשונה – השקעה בחברת אסקו, שמשתמשת בכסף לפרויקט גדול של התיעלות אנרגטית. הנה סיכום המפגש, עם הרחבה:

אתר הקואופ – www.israelrec.org

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to מפגש הפתיחה של הועדה הטכנית – קואופרטיב האנרגיה

  1. יבגני says:

    קואפרטיב האנרגיה נשמע מלהיב.
    כמה חברים כבר הצטרפו? ואיך מצטרפים?

  2. חנן says:

    לרשימת התפוצה הצתרפו 123 איש עד עכשיו.
    אנחנו נרשום את הקואופרטיב בחודש הקרוב אם לא יהיו יותר עיכובים, ואז נוכל לצרף אנשים – כלומר למכור מניות ולהתחיל בפרויקט הפילוט שלנו, בתחום ההתיעלות האנרגטית.
    יש פרטים בוויקי שלנו, ואם תשלח לי מייל אני אצרף אותך לרשימת תפוצה, ונוכל לקבוע פגישה ואני אספר לך יותר.
    הוויקי –
    http://sites.google.com/site/cooperativesite/Home
    המייל שלי
    levy.hanan@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.