בוסטון טרופית

ידעתי שאמור לרדת פה גשם, אז התכוננתי מראש עם ציוד רכיבה מתאים. אבל רבאק, חם פה כמו בת”א, ולח פה כמו בת”א, אז למה יורד פה גשם לעזאזל??
הנה הנוף לאורך המסלול היומי שלי –

ה-AMS מתקדם. אנחנו עוברים דרך כל הבאגים האפשריים כמובן. אתמול, זה התחיל עם טרנזיסטור ששולט על עוצמת הלדים בצג ה-LCD בפאנל השליטה במשאבות, שהיה PNP כשאמור להיות היה NPN. לא נשמע משמעותי, אבל זה גרם לפעולה הפוכה וחלשה מדי. זה מה שקורא כששמים את שני הסוגים בתאים צמודים באותה מגירה. קצת כמו לערבב ברגים ואומים אינצי עם מטרי. המשיך היום כשהיו דליפות במערכת השאיבה שהרכבנו אתמול, ובניסיו להחליף את גושי האלומיניום (clamps) שלוחצים על המשאבות, היה קשה לפתוח את הברגים. פשוט קשה מדי. עד שלבסוף הם נגזרו – ותאמינו לי, אין משהו מתסכל כמו מכונה של מאות אלפי דולר שתקוע בה בורג, ללא אפשרות חילוץ חוץ מפירוק על מנת לקדוח אותו. אך אני מגזים, כי התכנון היה טוב, ואפשר היה פשוט לפרק את החלק שנפגם ולהחליפו באחר. למה זה קרה? פשוט בגלל שבי שם ברגי אלומיניום בפלאנג’ אלומיניום. סגירה חזקה – והם נתפסו. עברנו לברגי פלדה, והיום הסתיים עם מכשיר מחווט, ומוכן לפעולה. הנה המפלצת –

ובמבט צד –

מפחיד הה? טוב, מחר צריך ללמוד איך להפעיל ת’עסק.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.