טכנודרים בהדר, ומפגש השקה של הקואופרטיב

טום סופר, חבר מהטכניון הפעיל במהנדסים ללא גבולות בין השאר, פתח לאחרונה מיזם ייחודי – הטכנודרים (TechnoDream). הטכנודרים פועל מעל הטכנודע בחיפה, בתוך בית ספר בוסמת שנסגר לפני כמה שנים, והוא מיזם קהילתי שמתגבש בימים אלה, ובא לאפשר לאנשים לבנות דברים ביחד. או כמו שטום הגדיר זאת”טכנו-דרים הינו מועדון טכנולוגי. אנו עוסקים בהנגשה של כלים ומכונות שמסייעים להפוך רעיונות מטורפים למציאות בקלות שעד לא מזמן היה אפשר רק לחלום עליה. בניגוד לחברות טכנולוגיות, אנחנו לא שומרים שום דבר בסוד, אלא מעודדים שיתוף ידע והעתקה, באופן דומה לרעיון שמאחורי פרוייקטים כגון ויקיפדיה”. מה אפשר לבנות למשל? אחד הנושאים שמרתקים את טום הוא טכנולוגיות ההדפסה התלת מימדייות שעושות דרכם מהתעשיה אל החובבים. טום משתמש ב-makeBot בשביל להדגים לאמיר, שי ולי, איך הוא מייצר אנטנה בשביל קליטה טובה יותר ע”י מקלט wifi סטאנדרטי –

כאן אפשר למצוא עוד על הטכנודרים.

מה עוד? השבוע – הקואופרטיב מקיים מפגש השקה, לאחר ששבוע שעבר סוף סוף אושר לנו התשקיף. אז – למה אתם מחכים?! אתם מוזמנים להכנס ולקרוא עלינו באתר, ולקנות מניה. אתן גם מוזמנות לבוא לארוע ההשקה שלנו בהאב ביום שלישי הקרוב, 27.9 בשעה 18:30 . אנו בעיקר נברך, ונשמע מספר ברכות והסברים קצרים על הקואופרטיב ותוכניותיו. עיקר המטרה היא לחגוג את המאורע, אחרי יותר משנה וחצי של המתנה – ואח”כ אפשר יהיה לדבר אחד על אחד ולענות על כל שאלה רלוונטית.

ללוז המלא של הארוע – כנסו לדף הפייסבוק של הקואופ.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.