עוד סיבה ללכת לרוטשילד – תמר קפסוטו

אם חיפשתם עוד סיבה ללכת לפסטיבל המחאה ברוטשילד, אז הנה – תמר קפסוטו. זמרת, גיטריסטית, מפוחנית, יוצרת, שפשוט מילאה את ראשי בקולה הצלול והמילים החדות שלה. את הדיסקים שלה היא מוכרת בהופעה, ואני כבר שומע את אלבומה “למה לא” יומיים רצוף. אני פגשתי אותה בשבת ושני ברוטשילד, איפשהוא מזרחית לאלנבי. ביום שבת קניתי את האלבום אחרי ששמעתי אותה שרה כמה שירים, שמעתי אותו יומיים, ואז ביום שני בערב פגשתי אותה שוב שם. לא ציפיתי. מאוד מגניב לראות הופעה אחרי שאתה שומע בזמנך הפנוי את הביצוע המוקלט. לא משהו שקרה לי מן הסתם עם זמר/ת אחרים…

הנה כתבה שנעשתה עליה בעיתון הארץ, ודף הפייסבוק שלה – אני חושב שרק שם אפשר להתעדכן בהופעות רחוב! אז למה לא באמת. ולמה לא לחתום על העצומה לאפשר לאמני רחוב להופיע, נו, ברחוב!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.