הקואופרטיב לאנרגיות מתחדשות הוקם רשמית (סוף סוף)

אחרי אין סוף התרוצצויות, כתיבת ועריכת התקנון הזמני, הקמנו את הקואופרטיב ביום שני!

בתמונה מימין לשמאל: נועם סגל (טוב, הוא מוסתר – אבל היה נוכח), ערן אברם – אחראי חברים, רוני סגולי – יו”ר זמני, שחר דולב, יצחק יואל יו”ר מרכז הקואופרציה אליו אנו מסונפים ובעזרתו כתבנו את התקנון, דקלה – עורכת הדין של האגודה שערכה שינויים בתקנון בהתאם לבקשותינו, רמי נחושתן, ואני.  עכשיו – מחכים לאישור התקנון. שלב הבא יהיה פתיחת חשבון בנק וגיוס חברים! הפרויקט הראשון כבר מחכה, ואם לא יהיו הפתעות אני מאמין שתוך חודש נוכל להתגאות בשדרוג מערכת מים חמים משריפת גז לשימוש במשאבת חום – וחסכון של 2/3 מהאנרגיה!

פורסמה השבוע כתבה לה התראיינתי, על אופניים חשמליים – כמה פרטים לא מדויקים, כמו העובדה שזה עדיין לא חוקי , עדיין לא עברה תקינה (וזה הזמן לשלוח מייל למשרד התחבורה ולהפציר בהם לסיים את התקינה במהרה בימינו אנו) אבל כתבה יפה סכ”ה.

ראיתי השבוע אורח חדש – אופניים חשמליים/טוסטוס – אחד החיות שרואים בתמונות מסין וב-alibaba. לפי הרוכב הוא מגיע ל-40 קמ”ש, וטווח של 120 ק”מ. למהירות אני מאמין, לטווח פחות… גבריאל וינוגרד, מפעיל העגלה הסולארית של סולאריקה זה הבחור החייכן בתמונה!

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.