אין חדש מעל האספלט

ביום עצמאות הסתובבתי עם מגמה ירוקה ועם העגלה הסולארית ברחובות, יחד עם מסע האופניים המסורתי שלהם, ושידרתי תעמולת בחירות בשבילי אופניים. אנחנו מנסים להכניס תוכן אנושי-סביבתי לעיתוני המכון (ויצמן), אז כתבתי משהו שמסכם את הארוע. זה כמובן לא דברים חדשים, אין הרי חדש תחת השמש, חוץ מעוד אספלט. יוכי, דוברת מגמה ירוקה, הצליחה לפרסם את זה בטור דעות באגף המקומי של nrg. ומסתבר שבן כספית, באיזה תוכנית בערוץ 23 שאני שוב שוכח את שמה, אוהב לעשות פינה קבועה שבה הוא מראין מישהו על טור דעה שכתב. אז אני אצלו ביום ראשון. הייתי מעדיף לדבר על נושאי אנרגיה נקיה, והתיעלות אנרגטית, או על קואופרטיב האנרגיה המתחדשת שאני עוסק בהקמתו, או לחלופין לתת למישהו אחר ממגמה, או ישראל בשביל אופניים שסופר מבינים בתחום התחבורה ברת הקימא לדבר, אבל מה לעשות, זה או אני או שהוא עובר הלאה. אז כדי להזכר פניתי ל-TED ותיק של אדם שאני מעריץ, וגיליתי להפתעתי ש-TED התחילו ביוזמה מעולה של הכנסת כתוביות למצגות המוסרטות שלהם! ויש את הקטע של ג’ימי לרנר עם כתוביות בעברית!

אי אפשר להטמיע את זה עם כתוביות בעברית לצערי, אז הנה הקישור לוידאו עם הכתוביות בעברית, והנה הוידאו – סוף סוף הם תקנו את הבאג שבגללו אי אפשר היה להטמיע ב-wordpress את הוידאו שלהם מאז שהם שידרגו את התוכנה – ללא הכתוביות.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.