אל הים הגדול הפתוח

בכנס האנרגיה המתחדשת באילת לפני שבועיים, פגשתי מישהו, שהוריד את הגיל הממוצע בכנס אף יותר מסטודנטים שכמותי.מדובר בבחור לפני גיוס, שראה את ההזמנה לכנס באינטרנט והחליט לבוא (900 ש”ח דמי כניסה לנער לפני גיוס זה מכובד). מסתבר שנתן בילה את שנות התיכון שלו במקום מדהים שנקרה racerocks, שמורת טבע, מן אי קטנטון במפרץ מעל סיאטל, ששיך לקנדה. המקום מופעל ע”י השמש והירח, כפי שתראו בוידאו הזה. הוא למד שם, והתחבר לטבע. נתן – אני מקווה שצה”ל לא יקלקל אותך. שרות קל ו”נעים”.

ואם באוקינוס אנו עוסקים – הטד הזה הוא של Sylvia Earle, אוקיאנוגרפית-ביולוגית שהקדישה את חייה לשימור המגוון הביולוגי בים, וזכתה לאחרונה בפרס טד שיעזור לה להגשים את חלומה. על חלומה, בטד בוא היא הציגה אותו –

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.