שעשועי עם imovie

כשהחלפתי מקים לאחרונה, שודרגתי לגרסא האחרונה של המערכת הפעלה של המק. חיפשתי מה יש בצעצוע החדש, ואחד מהדברים החביבים שמצאתי הוא ה-imovie, אפליקציה לעריכת סרטים. אז הנה, הזדמנות ראשונה לראות כמה קל לערוך סרט שצילמתי, ולהכניס פס קול על גבי הוידאו. מסתבר שלא רע. הוידאו הדגמה מהאתר של apple היה כמעט מספיק, ועוד טיפה שיטוט והצלחתי במשימתי.

יש שני צירים אם תשימו לב. המיסבים הם מכוננים של דיסק 1.44 ישנים, שאחי פירק לפני מליון שנה. היה להם גילגול מחדש ב-mockup שבניתי לפרויקט פסל ציפור מנפנפת שאיזה אדריכל היה נלהב לבנות (היה אמור להיות ממוקם בכתף כרמל) לזיכרו של לוחם שייטת עליו השלום. כלום לא יצא מהפרויקט ההוא, חוץ מכמה סרטוטים יפים ואני שהשקעתי המון זמן בלחשוב על הדרך הכי פשוטה לגרום למשטח לנפנף למעלה למטה ברוח עם מינימום חלקים נעים ובלי שום שליטת מחשב. לא משהו שמלמדים בתואר באווירונאוטיקה. הציר ושני המיסבים היו מוכנים בכל מקרה, אז אני כבר שבועיים מסתובב עם הטורבינה-פרסומת הזאת על האופניים, וסוף סוף היה יום עם רוח עצבנית אתמול והטורבינה הסתובבה על האופניים. בדרך כלל זה יקרה רק כשאתחיל לסוע.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to שעשועי עם imovie

  1. גיל says:

    האם יש אפשרות ליצר טורבינה המונעת ילדי מנוע חשמלי עד 41k

  2. חנן says:

    לא ברור השאלה כל כך,
    אם אתה שואל אם אפשר לייצר טורבינה המניעה גנרטור חשמלי (מנוע חשמלי) אז כן.

Leave a Reply

Your email address will not be published.