על תרופות ומידע חופשי. והזמנה לקורס הפרמקלצאר העירוני של תמי זורי ועץבעיר

אוסף טדים משובח יצא לו בימים האחרונים. ההרצאה הזו לא תפתיע איש לצערי. היא מועברת בחן יוצא מהכלל על ידי Ben Goldacre ומדברת על כל פתרונות הקסם לסרטן וחוליים אחרים, המפורסמים לעיתים קרובות בעיתונים השונים. שטויות לא מבוססות 99% מהזמן. אבל Ben Goldacre גם מתייחס לסילוף עובדות והסתרת מידע על תרופות שעושות באופן סיסטמטי חברות התרופות. הרצאה מצחיקה ומלאת חן – אך לא ממש אופטימית…

ההרצאה מזכירה לי את יוזמות המידע החופשי למיניהם. לנו בארץ יש את כנסת חופשיה למשל. אחזור על הציטוט של Ben Goldacre “אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר”.

ובנוסף – אתם מוזמנים לקחת חלק בקורס הפרמאקלצר העירוני שמועבר על ידי תמי זורי וצוות עץבעיר בתל אביב. אני לא לקחתי את הקורס אף פעם, אך אני מעביר בו הרצאה בנושא “אנרגיה – עיקר ותפל ביום יום” (או כותרת דומה – היא תמיד משתנה לה מפעם לפעם). אני חושב שזה מקום נהדר להחשף לדרכים אחרות להתנהלות יומיומית שכנראה לא הכרתם קודם. ואם הכרתם – אז תזכו לראות שאתם לא היחידים שאכפת להם מההשלכות הסביבתיות והחברתיות של מעשיהם.  הנה ההזמנה שלה –

רוצים לשנות את העולם? נמאס לכם לזרוק את זבל לזבל ולהוריד מי שתייה לביוב? עץבעיר מחפש אתכם! ב-26 באוקטובר ייפתח המחזור השמיני של הקורס לשינוי עירוני ברוח הפרמקלצ’ר. במסגרת הקורס, שיתקיים בימי רביעי בבוקר, נכיר את עקרונות הפרמקלצ’ר ומקורות השראה רבים ומגוונים, ונצא לפעולה בשטח – האישי, והציבורי. נתחיל לעשות את השינוי שחיכינו לו! יש אי-פלאייר, ויש סילאבוס ויש תהליך קבלה מעניין, אז לא כדאי לחכות, ובטח לא לתת לכייסף להטריד אתכם בדרך להשארת ההודעה. יש מספר מיוחד למשני העולם: 03-620-9296.

 

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.